Ajankohtaista
18.12.2020
Hyvää joulua lapsiperheille!
Tuemme tänä vuonna Hyvä Joulumieli -keräystä, joka on Mannerheimin Lastensuojeluliiton ja Suomen Punaisen Ristin yhdessä Ylen kanssa toteuttama keräys kotimaan vähävaraisten lapsiperheiden hyväksi. Keräyksellä hankitaan vähävaraisille lapsiperheille ruokalahjakortteja, joilla he
25.8.2020
Etsimme hankeviestijää rakennushankkeisiin
Haluatko olla mukana vaikuttamassa kaupunkilaisten arkeen? Haemme rakennetussa ympäristössä viihtyvää viestijää hankeviestijäksi asiakkaidemme rakennushankkeisiin pääkaupunkiseudulla. Tuotamme erilaisiin rakennus- ja kiinteistökehityshankkeisiin viestinnän sekä
19.8.2020
Kauppakeskusten kehitystyö ei tyssännyt koronaan
Kauppakeskukset kehittyvät myös koronanjälkeisessä maailmassa. Hyvänä esimerkkinä toimii urbaanin kulttuurin ja kaupan keskuksena asemaansa vahvistava Kämp Galleria, jonne avautuu elokuussa Suomen valokuvataiteen museon uusi näyttelytila K1. Keväällä ravintolat ja kivijalkakaupat
11.6.2020
Asiakaskokemus on kiinteistösijoittajan tärkein omaisuus
Asiakaskokemuksen johtaminen kuuluu kiinteistönomistajalle. Omistajat, jotka ymmärtävät kiinteistön käyttäjien tarpeita ja kehittävät toimintaansa asiakastiedon perusteella, menestyvät paremmin muuttuvassa toimintaympäristössä. Asiakaskokemuksen kehittämisessä auttavat yhtenäiset
20.4.2020
Kauppakeskuksen virtuaalinen sisäänkäynti suoristi ostopolun mutkat koronakriisin ajaksi
Kauppakeskuksilla on keinoja auttaa vuokralaisiaan ja vauhdittaa myyntiä myös koronakriisin keskellä. Kämp Galleria kokosi liikkeidensä verkkokaupat portaaliin, josta asiakkaiden on helppo navigoida lempituotteidensa ääreen poikkeustilanteesta huolimatta. Koronaviruspandemia on vaikuttanut
9.4.2020
Kotimaiselta hankkiminen on #vastuullisuusteko
Taskut oli Suomalaisen Työn Liiton yhteistyökumppanina koronakevään #vastuullisuusteko -kampanjan toteutuksessa. Maapallon yli pyyhkäissyt koronaviruspandemia on järisyttänyt suomalaisyritysten arkea. Nyt jos koskaan kotimaisella kulutuksella on merkitystä. Suomalaisen Työn Liiton
19.3.2020
Autamme asiakkaitamme toimimaan myös poikkeustilanteissa
Koronavirusepidemian aiheuttamina poikkeuksellisina aikoina palvelemme asiakkaitamme pitämällä viestinnän ja markkinoinnin pyörät pyörimässä. Olemme tukena myös uusissa ja yllättävissä tilanteissa, kuten poikkeustilanteista viestimisessä, kiireapuna viestinnän ja markkinoinnin
2.2.2020
Miten kiinteistö- ja rakennusala viestii 2020-luvulla?
Kiinteistöjen markkinoinnissa panostetaan nyt tiukan faktan ohella tunteiden ja mielikuvien herättelyyn. Tarinavetoinen sisältömarkkinointi tekee kiinteistön eläväksi ja kertoo sen olemassaolon tarkoituksesta. Rakennusalalla vastuullisuuden viestiminen ja sidosryhmien huomiointi ovat
4.12.2019
Kauppakeskuksen voima löytyy sen sisäisestä kulttuurista
Asiakkaan aikakaudella kauppakeskuksen kenties tärkein asiakasryhmä onkin sisäinen. Tilojen vuokralaisilla on suorin mahdollisuus vaikuttaa kuluttajien asiakaskokemukseen ja asiointien arvoon. Kauppakeskusten johtamisessa ja markkinoinnissa tarvitaankin tulevaisuudessa yhä enemmän