Ajankohtaista

11.6.2020

Asiakaskokemus on kiinteistösijoittajan tärkein omaisuus

Asiakaskokemuksen johtaminen kuuluu kiinteistönomistajalle. Omistajat, jotka ymmärtävät kiinteistön käyttäjien tarpeita ja kehittävät toimintaansa asiakastiedon perusteella, menestyvät paremmin muuttuvassa toimintaympäristössä. Asiakaskokemuksen kehittämisessä auttavat yhtenäiset

20.4.2020

Kauppakeskuksen virtuaalinen sisäänkäynti suoristi ostopolun mutkat koronakriisin ajaksi

Kauppakeskuksilla on keinoja auttaa vuokralaisiaan ja vauhdittaa myyntiä myös koronakriisin keskellä. Kämp Galleria kokosi liikkeidensä verkkokaupat portaaliin, josta asiakkaiden on helppo navigoida lempituotteidensa ääreen poikkeustilanteesta huolimatta. Koronaviruspandemia on vaikuttanut

9.4.2020

Kotimaiselta hankkiminen on #vastuullisuusteko

Taskut oli Suomalaisen Työn Liiton yhteistyökumppanina koronakevään #vastuullisuusteko -kampanjan toteutuksessa. Maapallon yli pyyhkäissyt koronaviruspandemia on järisyttänyt suomalaisyritysten arkea. Nyt jos koskaan kotimaisella kulutuksella on merkitystä. Suomalaisen Työn Liiton

19.3.2020

Autamme asiakkaitamme toimimaan myös poikkeustilanteissa

Koronavirusepidemian aiheuttamina poikkeuksellisina aikoina palvelemme asiakkaitamme pitämällä viestinnän ja markkinoinnin pyörät pyörimässä. Olemme tukena myös uusissa ja yllättävissä tilanteissa, kuten poikkeustilanteista viestimisessä, kiireapuna viestinnän ja markkinoinnin

2.2.2020

Miten kiinteistö- ja rakennusala viestii 2020-luvulla?

Kiinteistöjen markkinoinnissa panostetaan nyt tiukan faktan ohella tunteiden ja mielikuvien herättelyyn. Tarinavetoinen sisältömarkkinointi tekee kiinteistön eläväksi ja kertoo sen olemassaolon tarkoituksesta. Rakennusalalla vastuullisuuden viestiminen ja sidosryhmien huomiointi ovat

18.12.2019

Hyvää joulua ilmastotyölle!

Tänäkin vuonna joululahjamme on aineeton. Annoimme lahjan ilmastonmuutoksen torjunnalle. Taskut haluaa kuulua ilmastokriisin ratkaisijoiden joukkoon, ja kertakäyttöisten tavaroiden tai ympäristöä rasittavien käärepapereiden sijaan annoimme joululahjan WWF:n ilmastotyölle. Ilmastonmuutos

4.12.2019

Kauppakeskuksen voima löytyy sen sisäisestä kulttuurista

Asiakkaan aikakaudella kauppakeskuksen kenties tärkein asiakasryhmä onkin sisäinen. Tilojen vuokralaisilla on suorin mahdollisuus vaikuttaa kuluttajien asiakaskokemukseen ja asiointien arvoon. Kauppakeskusten johtamisessa ja markkinoinnissa tarvitaankin tulevaisuudessa yhä enemmän

14.10.2019

Taskut vahvistaa tiimiään palvelumuotoilun ja strategisen suunnittelun osaamisella

Taskujen osaaminen vahvistuu erityisesti kauppakeskusmarkkinoinnin kehittämisen, palvelumuotoilun sekä viestinnän strategisen suunnittelun osalta. Meri Peltola ja Kia Lindström auttavat kehittämään asiakaskokemusta ja viestinnän sisältöjä pitkäjännitteisesti strategiaa tukien.  

12.8.2019

Vastuullinen kiinteistöliiketoiminta luo hyviä vuokralaissuhteita ja uutta säpinää historiallisiin rakennuksiin

Yhä useampi yritys valitsee toimitilat nyt ympäristösertifioidusta kiinteistöstä. Taustalla on nopeasti kasvava vaatimus toimitilojen vastuullisuutta kohtaan, sanoo Ilmarisen rakennuttajapäällikkö Niina Rajakoski. Kestävästi rakennetussa tai perusparannetussa kiinteistössä käyttäjät