Petteri Kakkola luotsaa Taskuja kohti viidettä vuosikymmentä

Taskuilla on uusi toimitusjohtaja. Taskujen asiakkuusjohtajana vuodesta 2010 toiminut Petteri Kakkola otti 3.1.2018 vastaan tehtävän Mainostoimisto Tasku Oy:n toimitusjohtajana.

Petteri Kakkolalla on pitkä kokemus markkinoinnin ja myynnin johtamisesta. Ennen Taskuja Kakkola on työskennellyt muun muassa operatiivisena ja maajohtajana mainostoimistoryhmä Publiciksessa, projektijohtajana TBWA Helsingissä sekä markkinointi- ja asiakasviestintäpäällikkönä DNA:lla ja Rautakeskolla.

– Olen todella iloinen, että Petteri ottaa tehtäväkseen luotsata Taskuja kohti seuraavaa, viidettä vuosikymmentä. Petterillä on pitkä kokemus paitsi Taskuista myös laajasti markkinoinnin ja myynnin kentästä. Petterin nimitys tuo samalla kertaa jatkuvuutta ja uutta näkökulmaa yhtiömme johtoon, Taskujen hallituksen puheenjohtaja Antti Leskinen sanoo.

Petteri Kakkola on viides toimitusjohtaja Taskujen 32-vuotisen historian aikana. Kakkola seuraa tehtävässään vuodesta 2016 toimitusjohtajana työskennellyttä Merja Ala-Kauppilaa tämän siirtyessä eteenpäin urallaan.

Merja Ala-Kauppila saattoi loppuun usean vuoden organisaatio- ja toimintamalliuudistuksen, jonka seurauksena Taskut on entistä asiakaskeskeisempi. Yhtiön jättävä Merja Ala-Kauppila työskenteli Taskuissa toimitusjohtajana ja sitä ennen talous- ja hallintopäällikkönä vuodesta 2014 lähtien. Taskuihin Ala-Kauppila tuli KPMG:ltä.

– Markkinoinnin ja viestinnän ala on jatkuvassa muutoksessa. Tarjotaksemme asiakkaillemme jatkossakin ensiluokkaisia, liiketoiminnan haasteita ratkaisevia palveluja on meidän täydennettävä organisaatiotamme jatkuvasti uusien vaiheiden vaatimalla osaamisella ja johtamisella, Leskinen toteaa.

Muita ajankohtaisia

näytä kaikki

20.4.2020

Kauppakeskuksen virtuaalinen sisäänkäynti suoristi ostopolun mutkat koronakriisin ajaksi

Kauppakeskuksilla on keinoja auttaa vuokralaisiaan ja vauhdittaa myyntiä myös koronakriisin keskellä. Kämp Galleria kokosi liikkeidensä verkkokaupat portaaliin, josta asiakkaiden on helppo navigoida lempituotteidensa ääreen poikkeustilanteesta huolimatta. Koronaviruspandemia on vaikuttanut monin tavoin ihmisten työntekoon, liikkumiseen ja

9.4.2020

Kotimaiselta hankkiminen on #vastuullisuusteko

Taskut oli Suomalaisen Työn Liiton yhteistyökumppanina koronakevään #vastuullisuusteko -kampanjan toteutuksessa. Maapallon yli pyyhkäissyt koronaviruspandemia on järisyttänyt suomalaisyritysten arkea. Nyt jos koskaan kotimaisella kulutuksella on merkitystä. Suomalaisen Työn Liiton #vastuullisuusteko-kampanja nostaa faktat esiin: Jos

19.3.2020

Autamme asiakkaitamme toimimaan myös poikkeustilanteissa

Koronavirusepidemian aiheuttamina poikkeuksellisina aikoina palvelemme asiakkaitamme pitämällä viestinnän ja markkinoinnin pyörät pyörimässä. Olemme tukena myös uusissa ja yllättävissä tilanteissa, kuten poikkeustilanteista viestimisessä, kiireapuna viestinnän ja markkinoinnin hoitamisessa sekä tuemme virtuaalisissa