Taskut on uusinut ilmeensä kesän aikana

Taskut uusi graafisen ilmeensä kesän aikana. Ilmeen kokonaisuuden muodostaa uusittu Taskut-logo, uusiin sävyihin puetut väripinnat, vahva typografia sekä hallittua kasvua ilmentävä ja taustan jakava vasemmasta alakulmasta ylös oikealle jatkuva diagonaalilinja.

Uuden ilmeen värimaailma on selkeä ja erottuva, siitä löytyy sekä lämpimiä, että viileitä värisävyjä. Taskujen uutena päävärinä on rakennettua ympäristöä symboloiva tiilenpunainen ja lisäväreinä löytyy luottamusta herättäviä kirkkaan sinisen taivaan eri värisävyjä.

Niin ikään uusittu Taskut-logo on muodoltaan puhtaan graafinen neliö ja sitä ympäröi keveyttä ja ilmavuutta tuova kehyslinja. Logon sekä Taskujen uuden typografisen ilmeen perustana on geometrinen ja päätteetön Zona Pro -fontti. Ilmeen otsikoiden fontit ovat vahvoja ja ne kirjoitetaan versaalilla. Leipäteksteissä käytetään kevyempää ja helposti luettavaa fonttileikkausta.

Muita ajankohtaisia

näytä kaikki

2.2.2020

Miten kiinteistö- ja rakennusala viestii 2020-luvulla?

Kiinteistöjen markkinoinnissa panostetaan nyt tiukan faktan ohella tunteiden ja mielikuvien herättelyyn. Tarinavetoinen sisältömarkkinointi tekee kiinteistön eläväksi ja kertoo sen olemassaolon tarkoituksesta. Rakennusalalla vastuullisuuden viestiminen ja sidosryhmien huomiointi ovat entistä suuremmassa roolissa. Näin ennustaa Taskujen

18.12.2019

Hyvää joulua ilmastotyölle!

Tänäkin vuonna joululahjamme on aineeton. Annoimme lahjan ilmastonmuutoksen torjunnalle. Taskut haluaa kuulua ilmastokriisin ratkaisijoiden joukkoon, ja kertakäyttöisten tavaroiden tai ympäristöä rasittavien käärepapereiden sijaan annoimme joululahjan WWF:n ilmastotyölle. Ilmastonmuutos vaikuttaa dramaattisesti luontoon niin Suomessa

4.12.2019

Kauppakeskuksen voima löytyy sen sisäisestä kulttuurista

Asiakkaan aikakaudella kauppakeskuksen kenties tärkein asiakasryhmä onkin sisäinen. Tilojen vuokralaisilla on suorin mahdollisuus vaikuttaa kuluttajien asiakaskokemukseen ja asiointien arvoon. Kauppakeskusten johtamisessa ja markkinoinnissa tarvitaankin tulevaisuudessa yhä enemmän vuokralaisten yhteishenkeä rakentavia tekoja sekä