Kauppakeskusmarkkinointi
Kauppakeskukset kilpailevat kiinnostavuudessa sekä muiden kiinteistöjen että verkkokaupan kanssa. Kiinteistönomistajan on kyettävä luomaan kaupallinen ympäristö, joka on houkutteleva niin asiakkaille kuin liiketilojen vuokralaisillekin.
Tarjoamme kauppakeskusmarkkinointiin strategista näkemystä ja käytännön toimenpiteitä pitkällä kokemuksella. Myynninedistämistoimenpiteet, kuten erilaiset kampanjat ja tapahtumat, vahvistavat kauppakeskuksen tunnettuutta ja kasvattavat kävijämääriä. Vuokralaismarkkinointi puolestaan sitouttaa keskuksen liikkeet toimimaan yhteisten tavoitteiden eteen.
Autamme kauppakeskuksen konseptoinnissa ja brändin rakennuksessa, markkinointikalenterin suunnittelussa, yhteistyökumppanien ja tapahtumajärjestäjien hankkimisessa sekä kampanjoiden koordinoinnissa. Meillä on kauppakeskuksen kanavat kokonaisvaltaisesti hallussa: kauttamme hoituu infonäytöt, valotaulut, somekanavat, brändijulkaisut, turistiesitteet ja kanta-asiakasmarkkinointi kaikissa muodoissaan.
Löydä kanssamme toimivat konseptit ja oikeat vetovoimatekijät niin vuokralaisten kuin kuluttajien houkutteluun. Tehdään kauppakeskuksestasi elämys!