Taskut vahvistaa tiimiään palvelumuotoilun ja strategisen suunnittelun osaamisella

Taskujen osaaminen vahvistuu erityisesti kauppakeskusmarkkinoinnin kehittämisen, palvelumuotoilun sekä viestinnän strategisen suunnittelun osalta. Meri Peltola ja Kia Lindström auttavat kehittämään asiakaskokemusta ja viestinnän sisältöjä pitkäjännitteisesti strategiaa tukien.  

Syyskuussa asiantuntijaorganisaatiomme täydentyi paluumuuttajalla, kun Taskujen palveluksessa aloitti kahden ja puolen vuoden tauon jälkeen kokenut markkinointiviestinnän ammattilainen Kia Lindström. Lindströmillä on vahva, yli 20-vuotinen brändimarkkinointitausta ja hän on hankkinut kokemusta myös julkisen sektorin markkinoinnin vetäjänä. Kia vastasi viime vuonna Helsingin kaupungin kulttuurin ja vapaa-ajan toimialan markkinointiyksikön päällikkönä 30 hengen in-house-organisaation pyörittämisestä ja muun muassa keskustakirjasto Oodin brändäyksestä sekä lanseerauksesta.

Taskuissa Kia vastaa asiakasprojektien johtamisesta sekä asiakkaiden markkinoinnin ja viestinnän kokonaisvaltaisesta kehittämisestä. Palvelumuotoilun opinnot tuovat näkemystä muun muassa kiinteistöjen asiakaskokemuksen kehittämiseen.

– Olen erityisen kiinnostunut kauppakeskusmarkkinoinnin kehittämisestä, sillä siinä kohtaavat niin brändimarkkinointi, asiakaskokemuksen kehittäminen kuin kiinteistökehittäminenkin, Kia Lindström sanoo.

Strategia näkyviin kaikessa viestinnässä

Taskut nostaa panoksia paitsi palvelumuotoilun, myös strategisen viestinnän ja suunnittelun osalta: copywriter ja sisällöntuottaja Meri Peltola jatkaa lokakuusta alkaen mielenkiintoisten asiakasprojektien parissa aiempaa laajemmalla skaalalla, strategisen viestinnän konsulttina. Pian viisi vuotta Taskuissa viihtyneen Peltolan työkenttä kattaa entistä laajemmin viestintä- ja markkinointisuunnitelmien laatimista, sisältökonseptien suunnittelua sekä asiakkaan toiminnalle keskeisten ydinviestien kirkastamista.

– Strategisten tavoitteiden tulisi olla kirkkaana mielessä ja kantavana ajatuksena kaikessa viestinnässä. Arjen kiireessä iso kuva kuitenkin usein hämärtyy, jolloin tärkeistä asioista unohdetaan viestiä ja tekeminen luisuu lyhytnäköiseksi tulipalojen sammutteluksi. Hyvä viestintäkumppani ymmärtää perusteellisesti asiakkaan bisnestä ja sidosryhmiä sekä varmistaa strategian ja käytännön saumattoman yhteispelin, Peltola pohtii.

Nimitysten lisäksi Taskut on uudistanut laajemminkin organisaatiotaan entistä paremmin sekä asiakkaita että kumppaneita palvelevaksi.

– Organisaatiouudistuksella pyrimme vaikuttavampiin viestinnän ratkaisuihin, mutta myös tehokkaampaan projektinhallintaan. Samalla olemme laajentaneet palvelutarjontaamme uusilla kumppanuuksilla muun muassa digitaalisten ratkaisujen ja luovan suunnittelun osalta, toteaa toimitusjohtaja Petteri Kakkola.

 

Tarvitsetko apua asiakaskokemuksen parantamiseen tai yrityksesi tarinan ja keskeisten viestien kirkastamiseen?
Autamme mielellämme:

 

Kia Lindström
Account Management, Service Design
+358 400 992 360
kia.lindstrom@taskut.fi

 

Meri Peltola
Strategist, Communications
+358 40 756 7690
meri.peltola@taskut.fi

Muita ajankohtaisia

näytä kaikki

4.12.2019

Kauppakeskuksen voima löytyy sen sisäisestä kulttuurista

Asiakkaan aikakaudella kauppakeskuksen kenties tärkein asiakasryhmä onkin sisäinen. Tilojen vuokralaisilla on suorin mahdollisuus vaikuttaa kuluttajien asiakaskokemukseen ja asiointien arvoon. Kauppakeskusten johtamisessa ja markkinoinnissa tarvitaankin tulevaisuudessa yhä enemmän vuokralaisten yhteishenkeä rakentavia tekoja sekä

12.8.2019

Vastuullinen kiinteistöliiketoiminta luo hyviä vuokralaissuhteita ja uutta säpinää historiallisiin rakennuksiin

Yhä useampi yritys valitsee toimitilat nyt ympäristösertifioidusta kiinteistöstä. Taustalla on nopeasti kasvava vaatimus toimitilojen vastuullisuutta kohtaan, sanoo Ilmarisen rakennuttajapäällikkö Niina Rajakoski. Kestävästi rakennetussa tai perusparannetussa kiinteistössä käyttäjät viihtyvät hyvin, mikä näkyy pitkinä

4.6.2019

Kiertotalous vaatii organisaatiolta kulttuurinmuutosta ja rohkeutta uudenlaiseen yhteistyöhön

Yhden jäte on toisen raaka-aine. Yhden tyhjillään oleva tila sopii toisen toimintaan täydellisesti. Kiertotalous avaa nyt vauhdilla uusia, kestävämpään rakennettuun ympäristöön tähtääviä liiketoimintamahdollisuuksia. Rohkeat edelläkävijät ja aktiiviset verkostoitujat erottuvat ja nousevat näkyviksi menestystarinoiksi, sillä