Taskut vahvistaa tiimiään palvelumuotoilun ja strategisen suunnittelun osaamisella

Taskujen osaaminen vahvistuu erityisesti kauppakeskusmarkkinoinnin kehittämisen, palvelumuotoilun sekä viestinnän strategisen suunnittelun osalta. Meri Peltola ja Kia Lindström auttavat kehittämään asiakaskokemusta ja viestinnän sisältöjä pitkäjännitteisesti strategiaa tukien.  

Syyskuussa asiantuntijaorganisaatiomme täydentyi paluumuuttajalla, kun Taskujen palveluksessa aloitti kahden ja puolen vuoden tauon jälkeen kokenut markkinointiviestinnän ammattilainen Kia Lindström. Lindströmillä on vahva, yli 20-vuotinen brändimarkkinointitausta ja hän on hankkinut kokemusta myös julkisen sektorin markkinoinnin vetäjänä. Kia vastasi viime vuonna Helsingin kaupungin kulttuurin ja vapaa-ajan toimialan markkinointiyksikön päällikkönä 30 hengen in-house-organisaation pyörittämisestä ja muun muassa keskustakirjasto Oodin brändäyksestä sekä lanseerauksesta.

Taskuissa Kia vastaa asiakasprojektien johtamisesta sekä asiakkaiden markkinoinnin ja viestinnän kokonaisvaltaisesta kehittämisestä. Palvelumuotoilun opinnot tuovat näkemystä muun muassa kiinteistöjen asiakaskokemuksen kehittämiseen.

– Olen erityisen kiinnostunut kauppakeskusmarkkinoinnin kehittämisestä, sillä siinä kohtaavat niin brändimarkkinointi, asiakaskokemuksen kehittäminen kuin kiinteistökehittäminenkin, Kia Lindström sanoo.

Strategia näkyviin kaikessa viestinnässä

Taskut nostaa panoksia paitsi palvelumuotoilun, myös strategisen viestinnän ja suunnittelun osalta: copywriter ja sisällöntuottaja Meri Peltola jatkaa lokakuusta alkaen mielenkiintoisten asiakasprojektien parissa aiempaa laajemmalla skaalalla, strategisen viestinnän konsulttina. Pian viisi vuotta Taskuissa viihtyneen Peltolan työkenttä kattaa entistä laajemmin viestintä- ja markkinointisuunnitelmien laatimista, sisältökonseptien suunnittelua sekä asiakkaan toiminnalle keskeisten ydinviestien kirkastamista.

– Strategisten tavoitteiden tulisi olla kirkkaana mielessä ja kantavana ajatuksena kaikessa viestinnässä. Arjen kiireessä iso kuva kuitenkin usein hämärtyy, jolloin tärkeistä asioista unohdetaan viestiä ja tekeminen luisuu lyhytnäköiseksi tulipalojen sammutteluksi. Hyvä viestintäkumppani ymmärtää perusteellisesti asiakkaan bisnestä ja sidosryhmiä sekä varmistaa strategian ja käytännön saumattoman yhteispelin, Peltola pohtii.

Nimitysten lisäksi Taskut on uudistanut laajemminkin organisaatiotaan entistä paremmin sekä asiakkaita että kumppaneita palvelevaksi.

– Organisaatiouudistuksella pyrimme vaikuttavampiin viestinnän ratkaisuihin, mutta myös tehokkaampaan projektinhallintaan. Samalla olemme laajentaneet palvelutarjontaamme uusilla kumppanuuksilla muun muassa digitaalisten ratkaisujen ja luovan suunnittelun osalta, toteaa toimitusjohtaja Petteri Kakkola.

 

Tarvitsetko apua asiakaskokemuksen parantamiseen tai yrityksesi tarinan ja keskeisten viestien kirkastamiseen?
Autamme mielellämme:

 

Kia Lindström
Account Management, Service Design
+358 400 992 360
kia.lindstrom@taskut.fi

 

Meri Peltola
Strategist, Communications
+358 40 756 7690
meri.peltola@taskut.fi

Muita ajankohtaisia

näytä kaikki

11.6.2020

Asiakaskokemus on kiinteistösijoittajan tärkein omaisuus

Asiakaskokemuksen johtaminen kuuluu kiinteistönomistajalle. Omistajat, jotka ymmärtävät kiinteistön käyttäjien tarpeita ja kehittävät toimintaansa asiakastiedon perusteella, menestyvät paremmin muuttuvassa toimintaympäristössä. Asiakaskokemuksen kehittämisessä auttavat yhtenäiset toimintamallit ja älykäs tiedonhallinta.

20.4.2020

Kauppakeskuksen virtuaalinen sisäänkäynti suoristi ostopolun mutkat koronakriisin ajaksi

Kauppakeskuksilla on keinoja auttaa vuokralaisiaan ja vauhdittaa myyntiä myös koronakriisin keskellä. Kämp Galleria kokosi liikkeidensä verkkokaupat portaaliin, josta asiakkaiden on helppo navigoida lempituotteidensa ääreen poikkeustilanteesta huolimatta. Koronaviruspandemia on vaikuttanut monin tavoin ihmisten työntekoon, liikkumiseen ja

9.4.2020

Kotimaiselta hankkiminen on #vastuullisuusteko

Taskut oli Suomalaisen Työn Liiton yhteistyökumppanina koronakevään #vastuullisuusteko -kampanjan toteutuksessa. Maapallon yli pyyhkäissyt koronaviruspandemia on järisyttänyt suomalaisyritysten arkea. Nyt jos koskaan kotimaisella kulutuksella on merkitystä. Suomalaisen Työn Liiton #vastuullisuusteko-kampanja nostaa faktat esiin: Jos