14.10.2019
Taskut vahvistaa tiimiään palvelumuotoilun ja strategisen suunnittelun osaamisella
Taskujen osaaminen vahvistuu erityisesti kauppakeskusmarkkinoinnin kehittämisen, palvelumuotoilun sekä viestinnän strategisen suunnittelun osalta. Meri Peltola ja Kia Lindström auttavat kehittämään asiakaskokemusta ja viestinnän sisältöjä pitkäjännitteisesti strategiaa tukien.
Syyskuussa asiantuntijaorganisaatiomme täydentyi paluumuuttajalla, kun Taskujen palveluksessa aloitti kahden ja puolen vuoden tauon jälkeen kokenut markkinointiviestinnän ammattilainen Kia Lindström. Lindströmillä on vahva, yli 20-vuotinen brändimarkkinointitausta ja hän on hankkinut kokemusta myös julkisen sektorin markkinoinnin vetäjänä. Kia vastasi viime vuonna Helsingin kaupungin kulttuurin ja vapaa-ajan toimialan markkinointiyksikön päällikkönä 30 hengen in-house-organisaation pyörittämisestä ja muun muassa keskustakirjasto Oodin brändäyksestä sekä lanseerauksesta.
Taskuissa Kia vastaa asiakasprojektien johtamisesta sekä asiakkaiden markkinoinnin ja viestinnän kokonaisvaltaisesta kehittämisestä. Palvelumuotoilun opinnot tuovat näkemystä muun muassa kiinteistöjen asiakaskokemuksen kehittämiseen.
– Olen erityisen kiinnostunut kauppakeskusmarkkinoinnin kehittämisestä, sillä siinä kohtaavat niin brändimarkkinointi, asiakaskokemuksen kehittäminen kuin kiinteistökehittäminenkin, Kia Lindström sanoo.
Strategia näkyviin kaikessa viestinnässä
Taskut nostaa panoksia paitsi palvelumuotoilun, myös strategisen viestinnän ja suunnittelun osalta: copywriter ja sisällöntuottaja Meri Peltola jatkaa lokakuusta alkaen mielenkiintoisten asiakasprojektien parissa aiempaa laajemmalla skaalalla, strategisen viestinnän konsulttina. Pian viisi vuotta Taskuissa viihtyneen Peltolan työkenttä kattaa entistä laajemmin viestintä- ja markkinointisuunnitelmien laatimista, sisältökonseptien suunnittelua sekä asiakkaan toiminnalle keskeisten ydinviestien kirkastamista.
– Strategisten tavoitteiden tulisi olla kirkkaana mielessä ja kantavana ajatuksena kaikessa viestinnässä. Arjen kiireessä iso kuva kuitenkin usein hämärtyy, jolloin tärkeistä asioista unohdetaan viestiä ja tekeminen luisuu lyhytnäköiseksi tulipalojen sammutteluksi. Hyvä viestintäkumppani ymmärtää perusteellisesti asiakkaan bisnestä ja sidosryhmiä sekä varmistaa strategian ja käytännön saumattoman yhteispelin, Peltola pohtii.
Nimitysten lisäksi Taskut on uudistanut laajemminkin organisaatiotaan entistä paremmin sekä asiakkaita että kumppaneita palvelevaksi.
– Organisaatiouudistuksella pyrimme vaikuttavampiin viestinnän ratkaisuihin, mutta myös tehokkaampaan projektinhallintaan. Samalla olemme laajentaneet palvelutarjontaamme uusilla kumppanuuksilla muun muassa digitaalisten ratkaisujen ja luovan suunnittelun osalta, toteaa toimitusjohtaja Petteri Kakkola.
Tarvitsetko apua asiakaskokemuksen parantamiseen tai yrityksesi tarinan ja keskeisten viestien kirkastamiseen? Autamme mielellämme:
Chief Executive Officer (CEO)
+358 40 511 1901
anu.pitkanen@taskut.fi