Viestinnän ja markkinoinnin suunnittelu

Suunnittelemme ja tuotamme vaikuttavaa, vastuullista ja tuloksellista viestintää sekä markkinointia kaikissa muodoissa ja teknologioissa. Tunnemme asiakkaidemme toimialojen käytännöt, arvoverkot ja sidosryhmät sekä kestävän kehityksen, vastuullisuuden ja digitalisaation vaatimukset. Taskuilla on laaja kokemus vastuullisesta viestinnästä sekä valmentamisesta yrityksissä, julkisella sektorilla ja kansalaisjärjestöissä. Suunnittelemme ja toteutamme markkinoinnin ja myynnin materiaaleja esimerkiksi aina digimarkkinoinnin kampanjoista sisältömarkkinointiin, hakukonemainontaan tai myyntimateriaaleihin. 

 

Yritys- ja vastuullisuusviestintä

Viestinnän suunnittelu ja konsultointi, liiketoiminnan strateginen ymmärrys sekä viestinnän teknologiat ja innovaatiot ovat ydinosaamistamme. Osaamme valita tehokkaat viestit sekä oikeat kanavat, joilla tavoitat kohderyhmäsi tuloksellisesti – olipa kyseessä myynnin kasvattaminen tai asenteisiin vaikuttaminen.

Palvelemme asiakkaitamme esimerkiksi maineenrakennuksessa sekä brändin kirkastamisessa, työnantajamielikuvan kehittämisessä, kriisiviestinnässä, johdon sparrauksessa ja strategian jalkauttamisessa sekä hanke- ja projektiviestinnässä. Hoidamme ammattitaidolla myös sidosryhmäjulkaisut, raportit ja vuosikertomukset, mediaviestinnän ja tiedotteet sekä sosiaalisen median.

Hankeviestintä

Oikea-aikainen viestintä, avoimuus ja läpinäkyvyys, eri sidosryhmien välinen hyödyllinen vuorovaikutus sekä näkyvä vastuullisuus ovat rakennus- ja kiinteistöalan hankkeisiin vaikuttavia megatrendejä. Taskujen hankeviestinnän palvelu auttaa rakennushankkeiden tilaajia, urakoitsijoita ja projektinjohtajia hoitamaan hankkeen viestinnän luotettavasti ja tavoitteellisesti sekä tekemään hankkeistaan paremmin sujuvia ja sidosryhmiensä arvostamia.

Lue asiakastarinamme Jyrkkälän aluekorjaushankkeen viestinnästä »»

Viestinnän merkitys rakennetun ympäristön hankkeissa kasvaa, kun valta pirstoutuu eri puolille arvoverkkoa. Vastuullisuus, maine, läpinäkyvyys, asiakaskokemus, käyttäjän kuuntelu, digitaalinen murros ja uudet kanavat muuttavat vaatimuksia näkyä ja olla yhteydessä. Tähän haasteeseen Taskut auttaa vastaamaan.

 

Suunnittelemme yritysten ja organisaatioiden viestintää:

→ Hankeviestintä rakennus- ja kiinteistökehityshankkeissa

→ Yritysvastuu- ja yritysviestintä

→ Vastuullisuusviestintä

→ Hankeviestintä

→ Sisältömarkkinointi

 

Markkinointi ja myynnin tukeminen

Olemme kumppanisi markkinoinnin suunnittelussa auttaen sinua saavuttamaan tavoitteesi ja menestymään kilpailussa. Toimialaymmärryksemme avulla tarjoamme palveluita toimitilojen ja asuntojen markkinointiin sekä vuokraukseen liittyen ja autamme sinua tavoittamaan potentiaaliset asiakkaat ja edistämään myyntiä ja vuokrausta. Autamme rakennustuotteiden ja materiaalien markkinoinnissa, jotta yrityksesi saavuttaisi tavoitellun kohderyhmän ja onnistuisi lanseeraamaan uusia tuotteita menestyksekkäästi. Tuemme myyntiä tarjoamalla monipuolisia palveluita. Suunnittelemme ja toteutamme esimerkiksi myyntimateriaaleja, kuten esitteitä, esityksiä ja flyereita, jotka auttavat myyntiprosessin tehokkaassa edistämisessä.

Autamme suunnittelemaan yrityksesi visuaalisen ilmeen ja luomaan brändimateriaaleja, jotka tukevat yrityksesi viestintää ja markkinointia. Keskitymme sisältömarkkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen auttaen sinua luomaan relevanttia ja houkuttelevaa sisältöä, joka herättää kiinnostusta ja sitouttaa kohderyhmän. Autamme sinua hyödyntämään sosiaalisen median kanavia ja suunnittelemme ja toteutamme sisältöä, joka houkuttelee ja sitouttaa seuraajia ja potentiaalisia asiakkaita.

Haluatko kasvattaa yrityksesi näkyvyyttä ja tunnettuutta käyttämällä digimarkkinointia hyödyksesi? Tarjoamme osaamisemme Google Ads- ja some-mainonnassa, sähköpostisuoramainonnassa sekä retargeting-mainonnassa. Vahvistamme verkkomarkkinointia tarvittaessa myös perinteisellä mainonnalla suunnittelusta aina toimitukseen asti.

Parannamme verkkosivustosi tai -palvelusi löydettävyyttä hakukoneiden hakutulosten luettelossa. Sijoittuakseen hakutulosten kärkipaikalle verkkosivujen tulee olla hakukoneoptimoidut sekä tekniikan että sisällön osalta. Teknisellä hakukoneoptimoinnilla tarkoitetaan verkkosivustolle ja palvelimelle tehtäviä teknisiä muutoksia, joilla varmistat että tekniikka tukee yrityksesi löydettävyyttä. Sisällön optimoinnilla mahdollistetaan se, että hakukoneet pystyvät tarjoamaan käyttäjilleen relevanttia ja kiinnostavaa sisältöä, jolloin tekstisisällöt rakennetaan helppolukuisiksi, selkeiksi ja myyviksiAvainsanojen määrittelyyn ja asettamiseen pohjautuvalla strategialla varmistetaan, että sivustolla esitelty sisältö vastaa asiakkaasi käyttämiä termejä hakusanoissa.

 

Kauppakeskusmarkkinointi

Kauppakeskukset kilpailevat kiinnostavuudessa sekä muiden kiinteistöjen että verkkokaupan kanssa. Kiinteistönomistajan on kyettävä luomaan kaupallinen ympäristö, joka on houkutteleva niin asiakkaille kuin liiketilojen vuokralaisillekin. Tarjoamme kauppakeskusmarkkinointiin strategista näkemystä ja käytännön toimenpiteitä pitkällä kokemuksella. Myynninedistämistoimenpiteet, kuten erilaiset kampanjat ja tapahtumat, vahvistavat kauppakeskuksen tunnettuutta ja kasvattavat kävijämääriä. Vuokralaismarkkinointi puolestaan sitouttaa keskuksen liikkeet toimimaan yhteisten tavoitteiden eteen.

Autamme kauppakeskuksen konseptoinnissa ja brändin rakennuksessa, markkinointikalenterin suunnittelussa, yhteistyökumppanien ja tapahtumajärjestäjien hankkimisessa sekä kampanjoiden koordinoinnissa. Meillä on kauppakeskuksen kanavat kokonaisvaltaisesti hallussa: kauttamme hoituvat infonäytöt, valotaulut, somekanavat, brändijulkaisut, turistiesitteet ja kanta-asiakasmarkkinointi kaikissa muodoissaan.

Löydä kanssamme toimivat konseptit ja oikeat vetovoimatekijät niin vuokralaisten kuin kuluttajien houkutteluun. Tehdään kauppakeskuksestasi elämys!

 

Suunnittelemme ja tuotamme markkinoinnin konsepteja, suunnitelmia sekä materiaaleja:

→ Rakennustuotteiden ja materiaalien markkinointi sekä lanseeraukset

→ Toimitilojen ja asuntojen myynti- ja vuokrausmarkkinointi

→ Kauppakeskusmarkkinointi

→ Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto

→ Myynnin tuki ja myyntimateriaalit

→ SEO-hakukoneoptimointi sekä SEM-hakukonemainonta