Autamme asiakkaitamme toimimaan myös poikkeustilanteissa

Koronavirusepidemian aiheuttamina poikkeuksellisina aikoina palvelemme asiakkaitamme pitämällä viestinnän ja markkinoinnin pyörät pyörimässä. Olemme tukena myös uusissa ja yllättävissä tilanteissa, kuten poikkeustilanteista viestimisessä, kiireapuna viestinnän ja markkinoinnin hoitamisessa sekä tuemme virtuaalisissa ympäristöissä viestimisessä.

Autamme rakennetun ympäristön organisaatioita turvaamaan jatkuvuutta ja pienentämään riskejä.

Etäyhteistyön aikana palvelemme asiakkaitamme sähköisesti. Fyysisiä tapaamisia järjestämme yksittäin vain välttämättömimmissä tilanteissa. Etäyhteyksien tavoista sovimme siten, että yhteydenpito on sinulle mahdollisimman helppoa. Myös haastattelut ja työpajat onnistuvat sähköisten työkalujen avulla ilman osallistujilta vaadittavaa erityisosaamista.

Työskentelemme hajautetusti, jotta altistumisriski on mahdollisimman vähäinen asiakkaillemme, kumppaneillemme ja henkilökunnallemme. Näin pyrimme olemaan toimintakykyisiä koko poikkeustilanteen ajan, sekä tukemaan asiakkaitamme arkeen palaamisessa mahdollisimman pian sen hellittäessä.

Nämä varautumistoimenpiteet ovat väliaikaisia ja voimassa toistaiseksi. Seuraamme viranomaisten ohjeita tilanteen jatkumisesta.

Löydät asiantuntijoidemme ja projektinvetäjiemme yhteystiedot täältä, ja voit olla yhteydessä meihin milloin vain: www.taskut.fi/yhteystiedot

Mikäli haluat tietää enemmän toiminnastamme koronavirusepidemian aikana, olethan yhteydessä Petteri Kakkolaan, puh. 044 054 4050, petteri.kakkola@taskut.fi

 

 

 

Photo by Wes Hicks on Unsplash

Muita ajankohtaisia

näytä kaikki

25.8.2020

Etsimme hankeviestijää rakennushankkeisiin

Haluatko olla mukana vaikuttamassa kaupunkilaisten arkeen? Haemme rakennetussa ympäristössä viihtyvää viestijää hankeviestijäksi asiakkaidemme rakennushankkeisiin pääkaupunkiseudulla. Tuotamme erilaisiin rakennus- ja kiinteistökehityshankkeisiin viestinnän sekä sidosryhmävuorovaikutuksen konsulttipalveluja. Hankeviestijänä

19.8.2020

Kauppakeskusten kehitystyö ei tyssännyt koronaan

Kauppakeskukset kehittyvät myös koronanjälkeisessä maailmassa. Hyvänä esimerkkinä toimii  urbaanin kulttuurin ja kaupan keskuksena asemaansa vahvistava Kämp Galleria, jonne avautuu elokuussa Suomen valokuvataiteen museon uusi näyttelytila K1. Keväällä ravintolat ja kivijalkakaupat hiljenivät lähes täysin muutamaksi kuukaudeksi

11.6.2020

Asiakaskokemus on kiinteistösijoittajan tärkein omaisuus

Asiakaskokemuksen johtaminen kuuluu kiinteistönomistajalle. Omistajat, jotka ymmärtävät kiinteistön käyttäjien tarpeita ja kehittävät toimintaansa asiakastiedon perusteella, menestyvät paremmin muuttuvassa toimintaympäristössä. Asiakaskokemuksen kehittämisessä auttavat yhtenäiset toimintamallit ja älykäs tiedonhallinta.