Autamme asiakkaitamme toimimaan myös poikkeustilanteissa

Koronavirusepidemian aiheuttamina poikkeuksellisina aikoina palvelemme asiakkaitamme pitämällä viestinnän ja markkinoinnin pyörät pyörimässä. Olemme tukena myös uusissa ja yllättävissä tilanteissa, kuten poikkeustilanteista viestimisessä, kiireapuna viestinnän ja markkinoinnin hoitamisessa sekä tuemme virtuaalisissa ympäristöissä viestimisessä.

Autamme rakennetun ympäristön organisaatioita turvaamaan jatkuvuutta ja pienentämään riskejä.

Etäyhteistyön aikana palvelemme asiakkaitamme sähköisesti. Fyysisiä tapaamisia järjestämme yksittäin vain välttämättömimmissä tilanteissa. Etäyhteyksien tavoista sovimme siten, että yhteydenpito on sinulle mahdollisimman helppoa. Myös haastattelut ja työpajat onnistuvat sähköisten työkalujen avulla ilman osallistujilta vaadittavaa erityisosaamista.

Työskentelemme hajautetusti, jotta altistumisriski on mahdollisimman vähäinen asiakkaillemme, kumppaneillemme ja henkilökunnallemme. Näin pyrimme olemaan toimintakykyisiä koko poikkeustilanteen ajan, sekä tukemaan asiakkaitamme arkeen palaamisessa mahdollisimman pian sen hellittäessä.

Nämä varautumistoimenpiteet ovat väliaikaisia ja voimassa toistaiseksi. Seuraamme viranomaisten ohjeita tilanteen jatkumisesta.

Löydät asiantuntijoidemme ja projektinvetäjiemme yhteystiedot täältä, ja voit olla yhteydessä meihin milloin vain: www.taskut.fi/yhteystiedot

Mikäli haluat tietää enemmän toiminnastamme koronavirusepidemian aikana, olethan yhteydessä Petteri Kakkolaan, puh. 044 054 4050, petteri.kakkola@taskut.fi

 

 

 

Photo by Wes Hicks on Unsplash

Muita ajankohtaisia

näytä kaikki

2.2.2020

Miten kiinteistö- ja rakennusala viestii 2020-luvulla?

Kiinteistöjen markkinoinnissa panostetaan nyt tiukan faktan ohella tunteiden ja mielikuvien herättelyyn. Tarinavetoinen sisältömarkkinointi tekee kiinteistön eläväksi ja kertoo sen olemassaolon tarkoituksesta. Rakennusalalla vastuullisuuden viestiminen ja sidosryhmien huomiointi ovat entistä suuremmassa roolissa. Näin ennustaa Taskujen

18.12.2019

Hyvää joulua ilmastotyölle!

Tänäkin vuonna joululahjamme on aineeton. Annoimme lahjan ilmastonmuutoksen torjunnalle. Taskut haluaa kuulua ilmastokriisin ratkaisijoiden joukkoon, ja kertakäyttöisten tavaroiden tai ympäristöä rasittavien käärepapereiden sijaan annoimme joululahjan WWF:n ilmastotyölle. Ilmastonmuutos vaikuttaa dramaattisesti luontoon niin Suomessa

4.12.2019

Kauppakeskuksen voima löytyy sen sisäisestä kulttuurista

Asiakkaan aikakaudella kauppakeskuksen kenties tärkein asiakasryhmä onkin sisäinen. Tilojen vuokralaisilla on suorin mahdollisuus vaikuttaa kuluttajien asiakaskokemukseen ja asiointien arvoon. Kauppakeskusten johtamisessa ja markkinoinnissa tarvitaankin tulevaisuudessa yhä enemmän vuokralaisten yhteishenkeä rakentavia tekoja sekä