Autamme asiakkaitamme toimimaan myös poikkeustilanteissa

Koronavirusepidemian aiheuttamina poikkeuksellisina aikoina palvelemme asiakkaitamme pitämällä viestinnän ja markkinoinnin pyörät pyörimässä. Olemme tukena myös uusissa ja yllättävissä tilanteissa, kuten poikkeustilanteista viestimisessä, kiireapuna viestinnän ja markkinoinnin hoitamisessa sekä tuemme virtuaalisissa ympäristöissä viestimisessä.

Autamme rakennetun ympäristön organisaatioita turvaamaan jatkuvuutta ja pienentämään riskejä.

Etäyhteistyön aikana palvelemme asiakkaitamme sähköisesti. Fyysisiä tapaamisia järjestämme yksittäin vain välttämättömimmissä tilanteissa. Etäyhteyksien tavoista sovimme siten, että yhteydenpito on sinulle mahdollisimman helppoa. Myös haastattelut ja työpajat onnistuvat sähköisten työkalujen avulla ilman osallistujilta vaadittavaa erityisosaamista.

Työskentelemme hajautetusti, jotta altistumisriski on mahdollisimman vähäinen asiakkaillemme, kumppaneillemme ja henkilökunnallemme. Näin pyrimme olemaan toimintakykyisiä koko poikkeustilanteen ajan, sekä tukemaan asiakkaitamme arkeen palaamisessa mahdollisimman pian sen hellittäessä.

Nämä varautumistoimenpiteet ovat väliaikaisia ja voimassa toistaiseksi. Seuraamme viranomaisten ohjeita tilanteen jatkumisesta.

Löydät asiantuntijoidemme ja projektinvetäjiemme yhteystiedot täältä, ja voit olla yhteydessä meihin milloin vain: www.taskut.fi/yhteystiedot

Mikäli haluat tietää enemmän toiminnastamme koronavirusepidemian aikana, olethan yhteydessä Petteri Kakkolaan, puh. 044 054 4050, petteri.kakkola@taskut.fi

 

 

 

Photo by Wes Hicks on Unsplash

Muita ajankohtaisia

näytä kaikki

20.4.2020

Kauppakeskuksen virtuaalinen sisäänkäynti suoristi ostopolun mutkat koronakriisin ajaksi

Kauppakeskuksilla on keinoja auttaa vuokralaisiaan ja vauhdittaa myyntiä myös koronakriisin keskellä. Kämp Galleria kokosi liikkeidensä verkkokaupat portaaliin, josta asiakkaiden on helppo navigoida lempituotteidensa ääreen poikkeustilanteesta huolimatta. Koronaviruspandemia on vaikuttanut monin tavoin ihmisten työntekoon, liikkumiseen ja

9.4.2020

Kotimaiselta hankkiminen on #vastuullisuusteko

Taskut oli Suomalaisen Työn Liiton yhteistyökumppanina koronakevään #vastuullisuusteko -kampanjan toteutuksessa. Maapallon yli pyyhkäissyt koronaviruspandemia on järisyttänyt suomalaisyritysten arkea. Nyt jos koskaan kotimaisella kulutuksella on merkitystä. Suomalaisen Työn Liiton #vastuullisuusteko-kampanja nostaa faktat esiin: Jos

2.2.2020

Miten kiinteistö- ja rakennusala viestii 2020-luvulla?

Kiinteistöjen markkinoinnissa panostetaan nyt tiukan faktan ohella tunteiden ja mielikuvien herättelyyn. Tarinavetoinen sisältömarkkinointi tekee kiinteistön eläväksi ja kertoo sen olemassaolon tarkoituksesta. Rakennusalalla vastuullisuuden viestiminen ja sidosryhmien huomiointi ovat entistä suuremmassa roolissa. Näin ennustaa Taskujen